... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Functionerings
gesprekken Inhoud: Een functionerings
gesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangev...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Beoordelings
gesprekken voeren Inhoud: Door succesvol en doelgericht beoordelings
gesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Verzuim
gesprekken Inhoud: Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en w...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Verkoper Communicatie
Gesprekstechnieken Inhoud: Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende t...
...is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie
gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? U wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie
gesprek. En wilt u op een oprechte manier klanten werven?...
...passen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het
gesprek weet te sturen. Van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. Is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend? Gedurende de training werk je aan een persoonlijk interview dat...
...en en eventuele BTW. Vragen omtrent offerte.. tel: 088-7744333 Klant Waardering 9,8 klantgericht, Succesvol, training Succesvol Verkopen In deze verkoop training komen de volgende onderwerpen aan de orde:verkooptechnieken verkoop-
gesprekken productpresentatie, hoe schrijf je wervende mailings, telefonische communicatie. Voor een andere invullen bel met BV&TInstelling tijdens het verkoop
gesprekHet verkoop
gesprekHet verkoop
gesprek is eigenlijk een directe vorm van ...
...e klanten. De huidige ontwikkelingen op de economische markt en in het bedrijfsleven maken de taak van de verkoper niet gemakkelijker. Praktischer verkooptrainingen kunnen u helpen betere verkoopresultaten te behalen. Verkoop- en
gesprekstechniekOver het algemeen werkt de verkoper onder tijdsdruk en onder dwang van succes. Zijn prestaties worden afgemeten aan het aantal succesvolle orders. Een verkoop
gesprek moet daarom zo productief mogelijk zijn. De verkoper pr...
...commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Wat is een succesvol verkoop
gesprek; Verkooptechnieken; Effectieve communicatie; Vraag- en luister technieken; Proactief handelen; Klantgerichtheid als attitude; Persoonlijke uitstraling en enthousiasme; Omgaan met klachten en lastige situaties; Persoonlijke effect...
... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. training Verkoop en Acquisitie Inhoud: In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een sales
gesprek systematisch resultaatgeri...
... eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke coachende wijze voert u functionerings
gesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Resultaatgericht communiceren,
Gespreksvaardigheden, Personeel motiv...
...ofdstukken) Wat betekent coachend begeleiden; De fasen van de coachingscyclus; Menselijke kant van organisatieverandering; Begeleiden van competentieontwikkeling; De eigen competentie van leider als coach; Voeren van het evaluatie
gesprek. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze Training Facilitator heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. De cursus is o...
...van de verbale communicatie. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) dagelijkse praktijk; doorbreken van patronen; telefoonirritatie; regels doorverbinden; Telefonische Klachtenafhandeling; wanneer belscripts en hoe;
gesprekstechnieken; persoonlijk actieplan, do`s & don`ts. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Effectief Telefoneren heeft gevolgd staat u steviger in uw s...
... de naam van uw klanten. Het klinkt prettiger relaties aan te spreken met "meneer Jansen" in plaats van alleen maar met "meneer" of zelfs alleen maar "daaaaag". Vanzelfsprekend is overdrijven ook weer niet nodig. Drie maal in een
gesprek de naam van de klant te gebruiken, is een goed gemiddelde. In uw eigen organisatie houdt u zich natuurlijk gewoon aan het beleid dat binnen de organisatie is afgesproken. Dit beleid kan per bedrijf sterk verschillen. Bijzondere a...
...deld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken)
gespreksvaardigheden; selectie
gesprekken; interviewtechnieken; invloed uitoefenen op
gesprekken; effectief onderhandelen; assertief zijn (eventueel individueel); feedback geven; persoonlijk actieplan en do`s & don`ts. Het trainingsprogra...
Page generated in 0.1859 seconds.