... 088-7744333 Inhoud Prijs Referenties Offerte. Overige. cursus Kwaliteits
bewustzijn Inhoud: Kwaliteits
bewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren ...
...derschap vs Leidinggeven Inhoud: In een leidinggevende rol wordt er veel van u als persoon gevraagd en verwacht. Om vanuit uw kracht te anticiperen op alles wat op u afkomt en van u verwacht wordt, is deze stap naar verdieping en
bewustwording wat u verder zal helpen deze functie met passie uit te voeren. De filters waarmee we onze omgeving waarnemen worden op een deskundige wijze uiteengezet. Hierdoor krijgt u al gauw zicht op het ontstaan en het voorkomen van ...
...ngsmethodiek. Coaching is derhalve een fundamenteel onderdeel / attitude in de twee fase (just D.O.E. it) van het performance management model.Achtereenvolgens besteden we aandacht aan:-vijf fasen in het coachingsproces te weten:
bewustzijn en verantwoordelijkheidtoekomstbeeldrealiteitstoetsingoptiesactiesde rol als coachverbetering van de effectiviteit via coaching en begeleidinghet geven van feedbackhet creëren van een ondersteunend klimaat3.1. De essentie van...
...hingsmethodiek. Coaching is derhalve een fundamenteel onderdeel / attitude in de twee fase (just D.O.E. it) van het performance management model.Achtereenvolgens besteden we aandacht aan:vijf fasen in het coachingsproces te weten:
bewustzijn en verantwoordelijkheidtoekomstbeeldrealiteitstoetsingoptiesactiesde rol als coachverbetering van de effectiviteit via coaching en begeleidinghet geven van feedbackhet creeren van een ondersteunend klimaatDe essentie van coac...
...op zijn eigen manier vertrouwen wekken en op een eigen manier reageren op de klant.Toch is training van verkopers geen overbodige luxe. De meeste verkopers komen namelijk puur toevallig in de verkoop terecht. Weinig mensen kiezen
bewust voor dit beroep. Kenmerkend is dat de verkoper eigenlijk niet wordt opgeleid voor zijn beroep maar in zijn beroep. Toch is het een vak waarvoor heel wat kennis en kunde is vereist. Sterker nog: het is een vak waarvoor steeds meer...
...n manier vertrouwen wekken en op een eigen manier reageren op de klant. #{keywords}Toch is training van verkopers geen overbodige luxe. De meeste verkopers komen namelijk puur toevallig in de verkoop terecht. Weinig mensen kiezen
bewust voor dit beroep. Kenmerkend is dat de verkoper eigenlijk niet wordt opgeleid voor zijn beroep maar in zijn beroep. Toch is het een vak waarvoor heel wat kennis en kunde is vereist. Sterker nog: het is een vak waarvoor steeds meer...
...et andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Effectief Telefoneren heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelf
bewustzijn. U bent zich
bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelf
bewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw ei...
...fdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Interview Technieken heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewen en je
bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicati...
...op zijn eigen manier vertrouwen wekken en op een eigen manier reageren op de klant.Toch is training van verkopers geen overbodige luxe. De meeste verkopers komen namelijk puur toevallig in de verkoop terecht. Weinig mensen kiezen
bewust voor dit beroep. Kenmerkend is dat de verkoper eigenlijk niet wordt opgeleid voor zijn beroep maar in zijn beroep. Toch is het een vak waarvoor heel wat kennis en kunde is vereist. Sterker nog: het is een vak waarvoor steeds méér...
...n natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) Inzicht krijgen in uw drijfveren, Assertief optreden en communiceren, Het achterhalen gedragingen, Assertief gedrag,
Bewuste keuzes helder communiceren, Omgaan met verschillende belangen. Het trainingsprogramma kan worden gecombineerd met andere trainingen (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Assertiviteit en Assertief handelen heeft gevo...
...op zijn eigen manier vertrouwen wekken en op een eigen manier reageren op de klant.Toch is training van verkopers geen overbodige luxe. De meeste verkopers komen namelijk puur toevallig in de verkoop terecht. Weinig mensen kiezen
bewust voor dit beroep. Kenmerkend is dat de verkoper eigenlijk niet wordt opgeleid voor zijn beroep maar in zijn beroep. Toch is het een vak waarvoor heel wat kennis en kunde is vereist. Sterker nog: het is een vak waarvoor steeds méér...
...ukken) Resultaat: Wanneer u deze training Balie en Receptie Medewerker heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelf
bewustzijn en zelfkennis. U bent zich
bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich b...
... als negatief zijn. Feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks
bewust is. Daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. Zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. Toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. Door het geven van feed...
... (hoofdstukken) Resultaat: Wanneer u deze training Telefoon- en Receptiemedewerker heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelf
bewustzijn. U bent zich
bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen e...
...aring hoe het herstel in het algemeen verloopt. Omdat wij meestal in een vroeg stadium al trainen weten wij de medewerkers effectief te begeleiden. Een van de regelmatig terugkerende opmerkingen tijdens sessies is de winst van de
bewustwording. Met het inzetten van mindfulness kom je weer terug in de realiteit en keert de rust terug. Er kan ook een probleem zijn dat een negatieve invloed heeft op uw leven. Een mentale coach kan u ondersteunen bij het verhogen va...
Page generated in 0.1984 seconds.