... Visie van BV&T over opleidingen
algemeen Visie van BV&T opleiding en advies bedrijfsopleidingen, opleidingen,
algemeen, visie, bedrijven, trainingen, cursussen, docenten, opleidingsbureau, docent, cursus Bij BV&T geloven wij dat mensen o...
...n-Out heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Door het begeleiden van mensen met verschijnselen van een burn-out of stress en overbelasting, weten wij uit ervaring hoe het herstel in het
algemeen verloopt. Omdat wij meestal in een vroeg stadium al trainen weten wij de medewerkers effectief te begeleiden. Een van de regelmatig terugkerende opmerkingen tijdens sessies is de winst van de bewustwording. Met het inzetten van m...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Feedback Geven en Ontvangen stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Feedback Geven en Ontvangen ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afl...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Vergadertechnieken stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Vergadertechnieken ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus ...
...racht Vapro Inhoud: Veel organisaties streven naar efficientere processen en werkwijze. Een goed doordacht productieproces met vakmensen is hierbij zeker belangrijk. Het is niet voor niets, dat de aandacht voor vakkrachten in het
algemeen sterk is toegenomen. In deze cursus, leert u precies wat de kerntaken zijn van uw werkzaamheden als productie medewerker. Na het volgen van deze cursus werken uw medewerkers met meer zelfvertrouwen binnen uw organisatie. Voorbeel...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de cursus VAPRO Basis operator stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de cursus VAPRO Basis operator ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus ...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Professionele Inkoop Training stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Professionele Inkoop Training ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Verkoop Binnendienst stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Verkoop Binnendienst ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cur...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de cursus Logistiek verbeteren stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de cursus Logistiek verbeteren ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus ...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Functioneringsgesprekken stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Functioneringsgesprekken ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop va...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Medezeggenschap OR stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Medezeggenschap OR ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus ...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Succesvol Verkopen stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Succesvol Verkopen ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus ...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de cursus Interne auditor stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de cursus Interne auditor ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende en na afloop van de cursus geeft de t...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Klantgericht Denken en Handelen stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Klantgericht Denken en Handelen ook na het traject blijvend toe te passen. Gedurende e...
.... Met de klant evalueren wij tussentijds en achteraf. De deelnemer kan altijd contact met ons opnemen (eventueel via APP) en na de training wordt het evaluatieformulier ingevuld. Daaruit zijn de volgende punten naarvoren gekomen.
Algemeen: Tijdens de training Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers stimuleert de trainer de deelnemers om de opgedane kennis en vaardigheden van de training Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers ook na het traject blijvend toe te passen....
Page generated in 0.3107 seconds.